# SEO Optimizasiya

SEO (Search Engine Optimization, Search Engine Optimization) - tərafdaşları artırmaq və daha çox gəlir əldə etmək üçün, axtarış sistemlər nəticəsində (SERP) web saytın hərtərəfli inkişafı və tanınmasıdır.

 

Saytın axtarış nəticələrindəki mövqeyi nə qədər yüksək olsa, istifadəçilər o qədər çox müraciət edirlər. Bunun üçün nə etmək lazımdır?

- Səhifələrin axtarış sistemlərinin sorğularına uyğunluğunun artırılması (aktuallıq),

- Strukturun və məzmunun optimallaşdırılması,

- Kommersiya amillərinin yaxşılaşdırılması,

- Səhifə kodunun optimallaşdırılması,

- Mənbənin əhəmiyyətini göstərən xarici amillərin yaradılması.

Optimizasiya qaydaları axtarış sistemləri tərəfindən təyin olunur. Onların hər biri öz sıralama alqoritmlərindən istifadə edir və mütəmadi olaraq yenilənir.

Saytın optimizasiyası və ya seo necə işləyir?

Axtarış sistemləri daim axtarış nəticələrinin keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa çalışır. Bu səbəbdən İnternet resursunu hərtərəfli təbliğ etmək lazımdır.

Optimallaşdırma iki növə bölünür: daxili və xarici.

Daxili optimallaşdırma əməliyyatları saytı yaxşılaşdırır və saytın mövqeyinə birbaşa təsir göstərir. Bu əməliyyatlarlar aşağıdakilərdir:

- Mənbənin təşviq edilməsi planlaşdırılan açar sözlərin seçimi

- Mənbənin daxili quruluşunun yaxşılaşdırılması (CNC, Robots.txt, sayt xəritəsi);

- Texniki səhvlərin aradan qaldırılması (səhifələrin təkrarlanması, linklərin pozulması, sayt yükləmə sürətinin artması);

- Mənbənin istifadəsinin davamlı təkmilləşdirilməsi (istifadəçilər üçün rahatlıq);

- Səhifələrin aktuallığının artırılması (istifadəçinin tələbinə uyğunluq);

- Şəkillərin optimallaşdırılması;

- Daxili birləşdirmənin həyata keçirilməsi.

Layihənizin uğuru bütövlükdə daxili optimizasiyadan asılıdır. Sayt yüksək keyfiyyətli, sürətli və sizə gələn məlumatları tam təmin etməlidir.

 

Xarici optimallaşdırma əlaqələndirmədir, yəni saytınıza digər mənbələrdən bağlantılar əldə etməkdir.

Təbii və keyfiyyətli bir əlaqə kütləsi yaratmaq üçün qaydalara zidd olmayan keçid əldə etmə metodlarından istifadə edin, məsələn:

- İstifadəçilərin paylaşacağı yeni məlumatların və maraqlı materialların daim dərc edilməsi;

- Axtarış sistemlərində və kataloqlarında qeydiyyat;

- Populyar və keyfiyyətli mənbələr ilə əlaqə mübadiləsi;

- Press-relizlərin yerləşdirilməsi;

- Forumlarda və bloglarda fəaliyyət.

Optimizasiya prosesi, saytın böyüməsi üçün nəyin əskik olduğunu anlamaqda rəqabət analizini də əhatə edir.

SEO mütəxəssisləri axtarış sistemlərinin qaydalarına riayət olunmasına görə optimallaşdırma metodlarını ağ, boz və qara rənglərə bölürlər.

- Ağ optimallaşdırma - rəsmi olaraq qadağan olunmuş təbliğ metodlarından istifadə etmədən işləməkdir.

- Boz metodlar - rəsmi olaraq qadağan edilmir, lakin onların istifadəsi populyarlığın qeyri-təbii artımı kimi qəbul edilə bilər. Bəzi axtarış sistemləri bu saytları bloklayır.

- Qara optimizasiya - qaydalara zidd olan metodları əhatə edir. Axtarış sistemlərinin filtrləri və sanksiyalarının altına düşmə riski çox yüksəkdir.

SEO, axtarış sistemləri yarandığı gündən bəri bir web sayta trafik gətirməyin əsas yolu olmuşdur. Onun yox olacağı iddiaları 1997-ci ildən bəri görünməyə başlayıb. Bununla birlikdə, mövcudluğunun hər mərhələsində SEO dəyişir, yeni sıralama alqoritmlərinə, filtrlərinə və amillərinə uyğunlaşır.