# Reklam və Targeting

Marketinq hədəflənməsi bir hədəf auditoriyasını müəyyənləşdirmək və bunun üçün xüsusi kampaniyalar yaratmaqdır. Bu yanaşma reklamınızı daha fərdiləşdirilmiş və əlçatan etməyə imkan verir. Həm də reklamlar hədəf auditoriyasını maraqlarına, yerinə, yaşına və digər parametrlərinə görə bölməyə imkan verir. Kiçik qruplara bölünmək, reklamlarınızı daha da fərdiləşdirməyə və yeni maraqlanan istifadəçiləri cəlb etməyə kömək edəcəkdir.

Monitorinq. Potensial bir istehlakçı haqqında yaş, hobbi, yeri, sosial vəziyyəti və digər məlumatlar toplanır. Hədəf auditoriyanın hansı sosial şəbəkələrdən istifadə etdiyini, hansı saytlara daxil olduqlarını bilməlisiniz. Nə qədər çox məlumatınız olsa, o qədər yaxşıdır, çünki müəyyən bir istifadəçi qrupunu hədəf almalısınız.

 

Təhlil. Bu mərhələdə bütün toplanmış məlumatlar təhlil olunur. Bilgilərinizə əsasən, bir müştərinin necə bir reklam verə biləcəyini, reklam mesajı alacağını, seçimlərini və digər nüanslarını başa düşə bilərsiniz, bu da bir kampaniyanın qurulmasına kömək edəcəkdir.

Kontentin yaradılması. Təhlil edilən məlumatlara əsaslanaraq, hədəf auditoriyasını və ya onun seqmentini maraqlandıracaq fərdi bir mesaj yarada bilərsiniz. İnternetde reklam yalnız onu oxuyan insan üçün yaradılmış kimi qəbul edilməlidir.

Reklam yerləşdirmə. Bu mərhələdə liderlərin vaxtını hara sərf etdikləri barədə məlumat verən reklam kanalları seçilir. Bunlar axtarış motorları (Google Adwords, Yandex Direct) və sosial şəbəkələr (Facebook, Instagram, LinkedIn, Vkontakte və başqaları) ola bilər.

Müəyyən bir şəxs üçün hədəf qurmağınız bir neçə növə bölünür:

Sosial-demoqrafik. Bu targetə görə, kampaniya müəyyən bir sosial təbəqəni, müəyyən bir cinsi göstərmək üçün konfiqurasiya edilmişdir. Potensial müştərilər tez-tez yaşına və ya ailə vəziyyətinə görə seçilir.

Yer. Bütün ölkəni əhatə edə və ya inkişaf etmiş coğrafi hədəfləmə qura bilərsiniz. Bir onlayn mağaza mallarını bütün ölkədə satmırsa, şəhərə görə bir seçim qura bilərsiniz.

İnternet auditoriyası bir ziyarətçiyə göstəriləcək reklam sayını məhdudlaşdırmağa imkan verir.

Reklam çox tez-tez əks təsir göstərir. Markanın həqiqi hədəflərindən asıllı olaraq hədəf qrupunun müəyyənləşdirilməsi targetin mürəkkəb bir üsuludur.

Sosial media hədəflənməsi məzmunun göstərilməsinə görə növlərə bölünür.

Şəkil. Bir yazıda yalnız bir şəkil və ya hərəkətə çağırış var.

Bir neçə şəkil məhsulu daha yaxşı göstərməyə və ya teaser reklamı yaratmağa imkan verir.

Video. Hədəf auditoriyanı cəlb etmək üçün video yaxşı bir yoldur.

Slayd şou. Mobil cihazlarda reklam vermək üçün slayd şou əlverişlidir, çünki çox qaynaq tələb etmir. Hədəfləmə portativ istifadəçilər üçündürsə, əla seçimdir.

Məhsulların seçimi. Bu yazı bir hərəkət çağırışı ilə bir neçə məhsulu göstərəcəkdir.